Motorkáři Tanvald 2008
Cestování, vyjížďky, motoakce, relax
HISTORIE
Učím přes 25 let lidi jezdit, takže řízení jako takové, je pro mě prací, nikoliv zábavou. Do 50 ti let mě ani nenapadlo, že bych měl ještě ve svém volnu jezdit někde na motorce "hovadina". To samé platí i pro Božku, s tím rozdílem, že ta výcvik na motorce vůbec neprováděla. Já na motorce seděl celý léto a "otravoval" se se žáky, kdežto Božka na motce neseděla přes 20 let.
Vše začalo v roce 2007. Synovec Honza žil n
ěkolik let v Rakousku a v tomto roce se rozhodl, že se konečně vrátí zpět do ČR. Pomáhal jsem mu se stěhováním a m.j. bylo potřeba dostat do čech i jeho motorku Hornet 900. Místo abychom naložili motku na auto, tak jsem se rozhodl kousek cesty na ní jet. Seděl jsem na lepší motorce a ještě k tomu v Alpách, auto nestíhalo a najednou jsem zjistil, že je to trochu o něčem jiném. Nakonec to dopadlo tak, že jsem dojel na ní až do čech.

Po n
ěkolika pokusech jsem pořídil "něco lepšího" SUZUKI GSX 600 F a trochu pojezdil po vlastech českých. Za chvíli mě nebavilo jezdit samotnýho a tak ukecám Božku ať jezdí se mnou. Oživila si po 20ti letech své umění na výcvikových motorkách SUZUKI GN125, pak JUKI VISTA 250 anakonec přesedlala na KAVASAKI ER5. Mezi tím jsem se seznámil s Jardou Žďárským ( motoklub úpicko ), absolvoval s nimi pár akcí a tím bylo rozhodnuto: založím motoklub. Jak jsem slíbil, tak jsem udělal. Vroce 2008 zakládám v Tanvaldě motoklub MKT. Podařilo se mi dát do kupy slušnou partu lidí a zažili spoustu akcí, vyjížděk, výletů a všeho co s tím souvisí.  Samozřejmě, že se seznámíte se spoustou nových lidí, získáte nové přátele, ale hlavně objevíte spoustu zajímavých míst, která vypadají ze sedla motorky úplně jinak, než z auta. MKT fungoval tak jak měl, jednalo se spíše o sdružení stejně postižených lidí, spolek či jak to nazvat. Žádné stanovy, žádné příspěvky, každý za svý, ale organizovaně. Klub se průběžně obměňoval, někdo odešel, někdo přibyl a tak to krásně fungovalo do roku 2012.

Díky hlavně krizi, pomalu ubývalo členů, spousta kvůli prachům nemohla tolik jezdit, někteří se rozmnožili a potřebovali prachy na něco jiného, až zůstala finančně silná skupina převážně předdůchodců. Stejně se pořád jezdilo, sem tam se někdo přidal a mě už moc nebavilo psát z každého výjezdu reportáž. Všem jsem tedy oznámil, že se vzdávám funkce vedoucího a přecházím do civilu. Klub tedy po 5ti letech stejně jak vznikl, tak skončil. Na věčnou památku jsem zachoval všechny reportáže a fotogalerie, které za toto období vznikly, abychom si mohli po letech zavzpomínat. V žádném případě jsme se nerozešli ve zlém a dodnes se s bývalými členy setkáváme alespoň na ukončení motosezony v hospodě. Díky tomu, co jsme za tu dobu prožili je mi to docela líto.

V současnosti Božka přesedlala z ER5  na YAMAHU TDM 850 a já zůstal v
ěrnej značce jenom jsem změnil trochu styl a sedlám teď SUZUKI DL 1000 V-STROM.
Jak to vše vzniklo: